R.I.P

...nu gråter jag.....=(
.....jag gråter stora mängder med jättetårar!!!!!!!!

-jag har över en tid följt en otroligt stark blogg....som nu inte kommer finnas mer!!!

MADDE - en 20årig, JÄTTESTARK tjej- som har kämpat mot "den jävla idioten"(en sällsynt typ av cancer-Desmoplastic Round Small Cell Tumour) i en längre period.... Har nu tyvärr blivit tvungen att ge upp sitt kämpande.... Hon somnade in 15.09.08......

- Va oerhört orättvist livet kan vara i bland?!!.....

....Gå gärna in o läs hennes kamp....
och...sen hittade jag hennes mamma.....- så nu gråter jag ännu mer....=(

*Vila i Frid Madde*
-hoppas du är lycklig där du är nu.....

Kommentarer
Postat av: emmelisan

det är så hemskt:( och det känns som om det är så orättvist att vissa människor ska få så kort tid på jorden...

2008-09-16 @ 23:31:15
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0