fyller ju snart år....

YES I DOOO=)

-börjar närma mig 30strecket- som jag har sådan ångest fööör=S....
herregud, vart har alla år tagit vägen?!
-nu fyller jag år på söndag.....
blir ju inte mer än 26...men, ändå.... det är ju mil närmare 30, än 20!!!!!!
*ÅNGEST*
haha........

....problemet är...
jag vet aldrig vad jag önskar mig?!!!...
-tycker som vanligt jag har allt jag behöver....
och tycker det är skitjobbigt att sätta krav på folk att dom är tvungna köpa ngt speciellt....
*ännu mer ångest*

...det bästa är...att detta brukar lösa sig galant;)..

Kommentarer
Postat av: emmelisan

än är du en ungdom!!!

2008-09-30 @ 14:45:05
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0