bloggmobbning?!!

är ju inne och läser en MASSA bloggar varje dag- flera ggr pr dag....

-och ständigt kommer jag in på sådana inlägg som folk har postat- där dom känner sig kränkta utav sina läsare!!...läsare som INTE kan låta bli att stampa på med elaka kommentarer!!... VARFÖR?!!

- VARFÖR kan vi inte bara vara snälla mot varandra i stället??...
- varför måste ni kommentera med elaka ord?!...-lämna hällre sidan!!för det är ju faktisk INGEN som tvingar er att läsa?!!

helt ok
....man ska ju självklart lära sig att ta emot konstruktiv kritik...annars blir man inte en bättre bloggare!...men, det får ju finnas gränser?!.... vissa slänger ju ut komments i ren avvundsjuka- då bloggaren kanske har varit såpass duktig att han/hon i dag tjänar pengar& sponsras på sin blogg....?!! - vem skulle inte vilja det samma?!!...

-jag tycker i af såhär....
läser ni en blogg, och ni INTE tycker om det ni läser.....LÄMNA sidan... lägg inte ner tid på att kommentera...är det "fel" person som sitter på bloggens sida...så går detta inte hem....!!... va snälla mot varandra där ute i stället.... varma&stöttande ord betyder så mkt mer!!!!
- och, till er alla som tar till sig dessa dumma kommentarerna....- väx ÖVER dom... visa er bara starka!!!... för det finns FÖR många idioter där ute... ta vara på dom positiva orden i stället;)

*ta hand om varandra*

Kommentarer
Postat av: emmelisan

håller med dig! visst kan man ha delade åsikter och så, men man ska aldrig kränka en annan människa så som många gör ute bland bloggarna. Det är så otroligt onödigt...

2008-09-01 @ 21:29:30
URL: http://emmelisan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Bra skrivet! Det är så tråkigt med alla dessa elaka kommentarer, som speciellt storbloggarna får. De är ju trots allt unga tjejer, så jag förstår inte hur de orkar ta allt... Skulle inte förvåna mig ifall en stor del av deras inkomst går till psykologhjälp.

2008-09-01 @ 22:00:48
URL: http://bumbi.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Det där förstår inte jag heller! Jag är så himla glad över att jag inte får en massa dumma kommentarer! (peppar peppar)

2008-09-01 @ 22:20:38
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: hanna

hej svejs:)

2008-09-01 @ 22:44:45
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: CAJSA

Håller verkligen emd.. liksom vad är det för männsikor som sitter där bakom datorskärmarna egentligen ? :O

2008-09-02 @ 14:53:41
URL: http://cajsass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0