why not??!!

Beroende av: Cigg!!Musik. & tops.
Vad får du oftast komplimanger för? My smile;)...och mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon? ....har sällan som mål att impa på andra!!=P
Hur imponerar man på dig? Få mig att skratta!!.....och ge mig nått att tänka på!!;)
Brukar du skratta för dig själv? hehe.....all the time=)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?  "Ring röstbrevlådan"...(gaaaah)
Är du allergisk i mot något: hmm...... damm & nyklippt gräs?!!! =P
Nästa mål i ditt liv: Bli Student igen!!!=).... och, köpa hus!!=)
Vem ringde du senast? Mormor!
Antal timmar sömn inatt: 9 ♥♥♥
Sov du ensam: Nej♥
När mår du bra: När folk i min närhet mår bra!!...♥sen tillsammans med min älskling, och min voffis♥
När blev du fotad senast: ....i dag!!
Hur känner du dig nu: sprallig!!!!(mkt att se fram emot till veckan)
Hade du en bra kväll igår: JA=) *mys*
Favorit dryck på morgonen: Kaffe!!!
När brukar du oftast gå och lägga dig: mitt i natten!!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hmm......nja...?!
Vad gör du i morgon: working.....
Vad är det värsta du vet? djurmisshandel!!!! & Våld!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja♥
Vad är det finaste du fått? En ring ♥
Vem ringer du när du är arg/ledsen: sällan jag delar med mig av sådana känslor!!..men, måste jag- så är det till älsklingen!
Är det okej att gråta: Ja, ABSOLUT!!
När grät du senast: I går!!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: ...way 2 early!!! zzzz.....zzz
Vill du gifta dig: Jag ÄR redan gift;)
Vill du ha barn: Ja.- someday;)
Solar du ofta: Nope...bara ute på sommaren ♥
Är du bra på att laga mat: ....har blivit bättre nu ;).....
Tror du på ett liv efter döden: HOPPAS på ett liv efter döden....!!- känns inte lika meningslöst om jag tänker så;)!!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: YEs!!!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: KVÄLL/natt....!!! *suck*
Vilken ögonfärg har du: blå-grå-gröna?!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja...har ju det...=P
Biter du på naglarna: YES!!=( 
Röker du: ...jo!!! FÖR mkt!!!!
Senaste låt du hörde: "run"- amy macdonald

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0