sorry....

...har bara haft ngra deppiga dagar- utan egentligen ngn större anledning.....?!
Bara vanligt krångel med livets gång.....

Undertäcknade har nämligen årets konstigaste familj...-förstår INTE varför dom inte bara kan bete sig NORMALT?!
-jag vet att jag ständigt går in för att "jag inte behöver"dom i mitt liv....
men, i vissa sammanhang stämmer inte tanken i hop med hjärtat...tyvärr...
-och i dessa stunder gör det ondare än någon gång förut.....

....meeen, sen....efter ett par dagar med "tycka synd om mig själv"grejer....
läker såren igen- och jag kommer ut på andra sidan, starkare än någon gång förut!!!!

...det är ju faktiskt sant...... jag ÄR stark nog att klara mig själv!!!!


.....I'm back in the game..... never to loose again!!!!!


Kommentarer
Postat av: emmelisan

det är bra att du i alla fall blir starkare!! hoppas det blir bättre!

2008-10-08 @ 21:45:57
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0