hmm.....

nu har jag stora funderinger på G igen........=P

-det va ju detta huset........?!!...
vi sitter fortfarande och vurderar fram och tillbaka, vad vi ska göra.....
*flytta eller inte flytta*

Det är ju bara så, att vi blev bägge lite smått kära i detta underbara hus....
och, vem vill inte bo i ett hus?!!
på samma gång, trivs vi ju så där jättebra med den lägenheten vi har?!...mitt i sunne....?!!
-det är ju faktiskt en otroligt fin lägenhet!!!...

meen.....  det är ungefär samma hyra på detta "drömhus"....
-och vi har ju länge pratat om att förvärkliga drömmen om att bo lite utanför centrum, i ett hus........
....jag vet ju att "selma the dog" skulle stortrivas i den otroliga trädgården som finns där.....
och "Fredrika the hårboll" skulle fint avnjuta sina pansjonistdagar på altanen där-i eftermiddagsolen,
 eller framför den öppna spisen i vinterkylan.....
både Findus&Missan skulle fint omvandlas till "bondkatter" i stället för byfåner...........
-Jag kanske skulle kunde trivas som "lantis" igen??.......
*hmmmmm*...
!!!beslutsångest!!!!

är jag villig att ge upp "drömlägenheten" för "drömhuset"????!!!!!

...vi ska bestämma oss innan lördag i af........
....då vi ska träffa denna dam som äger huset.....
-gissa om våra hjärnceller kommer arbeta övertid dom närmsta dagerna!!??....

Kommentarer
Postat av: emmelisan

vilket svårt val!!! jag förstår att era hjärnceller går på fullgång! Jag tror att ni kommer välja rätt beslut, och personligen tycker jag det låter underbart att bo i ett litet hus, även om det ligger en bit utanför sunne...

2008-10-12 @ 14:37:16
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0