*the hardest thing I've ever done*

...har jag gjort i dag!!!!

min älskade lilla ostkrok va tvungen lämna oss i dag!!!
Min älskade Fredrika
har i dag tagit vägen till Regnbågsbron....
-och kommer inte tillbaka......


Alium's Fredrika
somnade in i dag 16:00
.............
mitt hjärta blöder..... och tårarna tar inte slut!!
-jag har förlorat mitt"liv"....
-min följesvän genom 8 år.....
mitt lilla busfrö......som alltid varit där för mig......
finns inte längre.....................




om ni bara VISSTE va ont detta gör......
-känns ovärkligt.....
som en mardröm.......

*kommer ALDRIG glömma dig, mitt lilla hjärta!!!!!*

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-19 @ 19:45:42
Postat av: Alisa -[ Amor Vincit Omnia ]-

Men viiilken sötnos:D

TACK TACK!

2008-11-19 @ 19:45:59
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: HP

Vet hur det är så låt dig gråta och sörja tills du själv känner att NU kan jag gå vidare, ingen som inte varit med om detta vet hur det känns...så en hård kram till dig!

2008-11-19 @ 23:18:17
Postat av: emmelisan

men ush vad jobbigt...:(

2008-11-21 @ 16:40:58
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0