sorry...

...för dålig uppdate...-IGEN?!
...men, jag går runt o sörjer.......
-har inte orkat tänka på annat än min lilla ostkrok.....
som är borta...för evigt!!!:'(

...jag gör inte annat än att gråta..
-och mår alldeles illa!!!


ni kanske inte tycker det är någon "big deal" att förlora sin lilla hund....
-men, det är ju bara så....
att Fredrika va min allra bästa vän!!!!!!!

....hon va den som alltid fanns vid min sida.....
-igenom ALLA mina problem dom senaste 8 åren........
hon är den enda som ALDRIG har svikit..... aldrig har lämnat......
-den jag älskat mer än något/någon annan i mitt liv.......
Fredrika har varit mitt lilla "liv" i 8 år.....
-och nu finns hon inte mer...........

jag vet inte när jag kommer må bra igen.....
- nu känns bara livet otroligt jobbigt!!!!!!

*you will ALWAYS be a part of me*
-my heart is bleeding..........
the room is empty without you......
my love, my life.... my everything..................
 


Kommentarer
Postat av: Sanna E - Tävla om högtalare till datorn!

usch vad hemskt. jag ser verkligen inte fram emot den dagen mina hundar går bort :(

2008-11-21 @ 23:52:56
URL: http://sannae.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

naw....:( krama

2008-11-22 @ 08:12:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0