norsk vs. svensk

....hoppas ni alla kan leva med min dåliga svenska......

-Tjejen ÄR ju norsk.... men, bor i Sverige....
och...efter mkt testande av olika sätt att blogga på....
-> bloggade på Norska i norge
-> bloggade på norska i Sverige
-> bloggade på svenska i Norge.....

....har jag kommit fram till att det är här jag trivs....
OCH här jag har mina läsare......

så, då får ni faktiskt leva med att jag kanske inte har alla ord rätt....
...att min svenska ofta blir "svorska".....
att mitt sätt att skriva på inte alls är som det ska vara....=P

*you know...... I'm here to stay!!?!!*
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: emmelisan

jag tycker mer att det är charmigt! Läser alltid dina inlägg som du pratar, alltså svenska med norsk brytning, charmigt!

2008-11-05 @ 18:44:30
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0