julafton...♥

...är det ju nu;)..

klockan är halv två på natten- och jag är redo att krypa ner under täcket...=)

julskinkan är klar, janssonsfristelse är färdig, köttbullarna är gjorda, och julgodiset står i kylen!?!
Granen är klädd, tomarna står där dom ska stå, mandariner  skålen på bordet, appelsinerna är fullstoppade m nejlikor....och alla klapparna är inslagna=)

jag är ju redo för JULAFTON♥♥♥

...och, det är ju nu man saknar sin familj som mäst.......
här jag sitter vid granen och det doftar ljuvligt jul omkring mig.....
-Det är ju det här som normalt skulle delas med er......

...men, jag är VAN!!!....

och, jag har inget emot att fira med dom som verkligen finns här för mig.....

...nu siktar vi på sängen=)

om några timmar ska man upp o få med sig alla mysiga julprogramm på tv'n...
är ju en fast tradition vet'ja;)♥♥

Kommentarer
Postat av: mlisan

God Jul Henriette! Hoppas du får en underbar jul, trots att du är långt från släkt och vänner. Kram!

2008-12-24 @ 09:17:32
URL: http://mlisan.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Det er selvvalgt at du ikke har familien din rundt deg.. Dørene står oppe hoss hele familien din hvis du bare vil...ønsker deg en fin jul tross alt.

2008-12-24 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0