vaarmt...

...det är ute då?!....

på ett jobbigt sätt faktisk!!.... är liksom inte sol som det ska va då det är varmt..... är molnigt& knepigt ute bara.... me liiite sol i bland......typ!!....(haha, va jag svamlar!!?!!)

nu ska jag strax åka o jobba i af.....*tråktråktråk*
...bra det bara är 6 timmar i kväll....

by the way...... det som IRRITERAR mig mäst nu för tiden?!....MOPEDER!!!!!!!..... va är poängen me att riktigt RASA förbi vårat hus typ 20(!!!!)ggr pr pers?!...... jag värkligen haaataaar ljudet!!!..... snälla, kan ni inte ta't liiite lugnare?!.... finns ju dom mopper som faktiskt inte behöver låta SÅ högt?!.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0