sunday....

...och jag är INTE bakis=P
haha......;)


-däremot har jag suttit nerkrypen i soffan heeeela dagen- och tagit hand om min bitande förkylning...
framför mig på bordet står- Otrivin(haaatar nässpray- meeen, det måste ju till för att kunda andas IN&UT ur näsan!!!!), Noskapin(hostar så jag blir stel i magen!!!), Alvedon(allt för att få detta att försvinna), och en kopp med varm te m honung i.....(hjälper min hals att orka med dagen!!)


sen, har jag och H's dotter sett på ARN i dag.....- jag måste erkänna att jag inte hade sett den förän i dag(!!!!)- nått jag är glad för!!?!!...-då jag i dag vet att film nr. 2 redan går på bio- så jag behöver INTE vänta i evigheter för att se fortsättningen=)......

vad tyckte Henriette om filmen i sig då?!....*hmm*.... gick ju absolut att se- och kändes inte så lång som den va(ngt som absolut är ett plus)... slutet va ju bara DUMT- men, som sagt-så länge jag vet att det finns en fortsättning på det hela- så överlever jag detta konstiga slut;)
....allt i allt...filmen va helt ok...MEN, jag har sett bättre!?!

Kommentarer
Postat av: emmelisan

hmm är okcså sugen på att se Arn, men får nog kolla in den själv, för Tobbe har bestämt sig för att alla svenska filmer suger. haha:)

2008-08-31 @ 18:48:24
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0