sova...

...överväger att gå och lägga mig......

varför???


-ser ut som ett åskväder på huvudet- då det typ har regnat hela,jävla dagen...och mitt hår ÄR allergiskt mot regn!!Jag LOVAR!!!!*gaaah*
- är godissugen- och DÅ är det alltid bättre att gå å lägga sig!?!....
- Mina vovver är små-zombies- sitter och stirrar på mig, i väntan på att "mamma" ska gå och lägga sig!?!
- Om jag kryper ner NU- behöver jag inte gå ut i mörkret(jag är OTROLIGT mörkrädd)för att röka kvällens sista sigg!?!
- hade vart otroligt gott att faktisk somna INNAN halv två på natten....!!(jag vet...jag är en nattmänniska)
- finns INGENTING utav värde att se på tv'n.....
- min älskling snarkar i stolen framför detta "ingenting" på teven....!!!
- och, dessutom tycker jag mig höra kudden ropar mitt namn igen?!(kaaan kanske va så att Henriette hör denna "kuddrösten" då hon är så där riktigt trött?...eller??)

....så, JO jag ska nog krypa ner nu........


sova så gott alla sötisar=)




*....ja, det är faktisk sant.... du väntar för länge!!!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0