snart...

..time to sleep.....

-sitter just nu ute på altanen och myser med min lilla älskling.... Har tänt lite ljus- och suttit o bara pratat.
Behövs i bland det oxå ska jag lova......
vi bor med varann-gjort de sista 7 åren, och gifta sen ett år tillbaka.... meeen, det är ju faktisk sällan vi har tid i lag BARA han och jag!?!.... vi jobbar ju bägge(inte jag just nu, men ändå)på olika tider.... och jobbar vi inte- händer som regel 1000 andra saker...

-därför har jag alltid varit väldigt mån om dom här "stundarna"- där det bara finns vi två. Man är faktisk tvungna stanna upp i bland- och bara njuta nämligen.... -annars glömmer man i bland vad man har!?!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0