smittar?!

....tydligen är förkylning väääldigt smittsamt!!?!!

min älskling kom hem vid halv sju i kväll- helt förstörd!!..... tätt i näsan, ont i huvvudet, feber och hosta....(precis det samma som jag har haft dom två senaste dagerna)
...men, skillnaden är STOR!!.... han är nämligen väldigt mkt MER sjuk än vad jag har varit....!!!- tycker han själv i af;)....hehe...

forstår inte riktigt va det är med män & sjukdom?!.... dom blir ALLTID mkt sämre& dåligare än vad vi kvinnor blir!?!...-eller hur???
aaanyway...givetvis är det synd om honnom!!!-ärligt!!!!
-så som den snälla,omtänksamma kvinna jag är...beställde jag hem pizza, stoppade ner honnom i fåtöljen, under täcket....och stoppade ner hans fötter i tofflorna....!!... och där sitter han o snarkar nu.

- och för detta älskar jag honnom så där otroligt mycket!!!!!=)

Kommentarer
Postat av: emmelisan

haha visst är det knäppt hur det alltid är värre för männen än för oss!? :)

2008-08-31 @ 21:42:02
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0