sjuk=S

....sa ju jag hade sprungit in i en riktig förkylning?!... och, JO- det va ju precis det det va.....=(....

-så, i dag...har det gått mäst i snor,tårar, hosta & nysa.....*jobbigt!!!


uppe i all snor&hosta...har vi i dag hittat min älskling på en stege-mitt i vardagsrummet/uet/köket i fönsterputsande!!!..... han har varit duktig & putsat ALLA våra 5 fönster(dubbla- med innafönster!!)...OCH klippt gräsmattan...OCH tvättat altanen!?!!....-vi snackar fantastisk mann här alltså!!!=)
....och mellann alla snorpapper-finns i kväll min nyopererade vovvs....fortfarande med strut på huvvudet...- MEN, mkt piggare än hon va i går!!...vilket är bra-. då detta är klart tecken på att hon är på bättringens väg=)

nu...har jag stoppat i min älskling& hans yngsta dotter en hög med förebyggande tabletter- så dom KANSKE har en möjlighet att slippa undan den här förkylningen.....
*kan ju alltid hoppas?!*

Kommentarer
Postat av: emmelisan

krya på dig vännen!

2008-08-30 @ 22:22:43
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0