konstiga vändingar..

...livet har i bland?!

hur det är egentligen?!.... hur man utväklas som människa upp genom åren?!...
i bland tar allt låååång tid, man trampar igenom livet i snigelfart....andra gånger går det jättesnabbt...och man hittar sig själv mitt i ett stort kaos- där man tillslut stannar..... och ser hur livet kommer att bli...

man stuper in i motgång efter motgång- där man lär utav varje misstag och varje bra val man gör.... sen har man tur i bland(ochså beroende på alla dom rätta valen man utför)och rider på medgångerna på livets väg....

här sitter jag i dag...... snart 26 år, och har haft mitt livs ridtur genom en berg och dalbana dom senaste 10 åren..... - stött på varje motgång jag tror det är möjligt att stöta på(?!!!-jag vet nog att det finns f.l.e.r  motgånger oxå ja) och har på mitt vis staplat mig genom var och en utav dom...... har haft många vänner med mig på vägen- och ännu fler ovänner.... tillbaka sitter jag i dag med MÅNGA erfarenheter, både positiva & negativa, och känner mig äntligen redo att "börja" mitt riktiga liv....?!..... -

troligen det liv som heter VUXEN?!


(väldigt va djupa tankar man har på en söndagkväll?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0