hej=)

... i dag skiner solen underbart ute=).....*göööött*

-har faktisk varit till läkaren i dag, och tagit bort två "fläckar"på ryggen.......
Älskling har tjatat om detta i över ett år nu- då dom har ändrat form&färg på sista tiden...och, även om jag HATAR att gå till läkaren, var det faktisk otroligt skönt att få detta gjort=).... inte gjorde det särskilt ont heller......
.....man blir ju faktisk lite skrämd utav allt som skrivs&sägs om dessa fläckar(vem är inte rädd för cancer liksom?!)....så det är ju lika bra att kolla dom så snabbt som möjligt egentl.igen.....- och då är det ju underbart att få bort dom som är lite fula....så behöver man inte bekymra sig längre;)

-nu känner jag mig klar för en fika på sunne, i solen...... i lag med min lilla älskling och Selma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0