good night...

nu ska jag stoppa ner två kattbebisar i sin lilla bur(in this moment springer dom som två galningar,runt-runt-runt på golvet...hoppar i gardiner, hundsängar, soffan och sängen...*pjuhh*)...sen ska jag ropa in en trött kattmamma.... stoppa ner två vovvar i var sin säng(då katterna är borta-kanske dom törs sätta ner tasserna på golvet igen?!).....

SEN, ska jag ta en snabbdusch- för så att SJÄLV hoppa ner under täcket och pussa lite på min älskling(måste ju tacka för den mumsiga äppelpajen jag nyss har stoppat i mej)..... SÅÅÅ...ska jag SOOOOVA=)...(ända tills 05:20....då Selma The dog hoppar på mej i sängen igen.....haha.....)

*vilket styr det är att ha djurpark i vardagsrummet?!...*


god natt på er alla sötisar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0