2morrow...

is the BIG day=)

1. jag får en efterlängtad LÖN!!!!!!!
2. jag kan hämta ut mina snyggos skor på posten.....
3. jag kan hämta ut ett paket från HM(hade heeeelt glömt bort att jag hade beställt ngt.....)!!!
4. Jag har namnsdag!!!!=)....(Henrietta- i sverige, HenriettE i Norge.....same differense?!typ)
5. Sa jag att jag får LÖÖÖN???!!!!;)


sååå....... min dag blir fylld med LYX i morgon!!.....looking forward 2 it=)

....nu, ska jag mumsa äppelpaj som min lilla älskling har fixat till.......*mumma*=)

Kommentarer
Postat av: emmelisan

grattis på namnsdagen!! envisas Ulla (brogårdsulla alltså..) fortfarande med att kalla dig Henrietta?

2008-08-22 @ 11:05:01
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0