dumm-di-dumm...

...haft sista kursdagen med Selma The Dog i dag....
-jättenöjd med resultatet!! ....
Hon är så duktig, min lilla gummsa=)

....ena kattungen, mår inte så där jättebra nu...=(
-trodde han skulle dö för mig i går....!!!!

Han slutade äta själv i går...!!
-blev jätte slö& trött(självklart)...och ville inte gå eller nått själv....
Ringde vetrinärer som tusan...
herregud...jag har lagt ner MKT tid& energi på dom här två...
och, djurvän som jag är..... gör det mig ONT när sådant händer....!!
... men, han överlevde natten...och i dag fick jag se, att han tydligen har ont i ett ben/ett ben som inte fungerar?!
*mysko*
...i dag har han i af fått i sig liiite mat själv..... och mår allmänt liiite bättre....
-så, jag får se hur han klarar sig nu i natt?!
...*HOPPAS på det bästa!!!!*
Han är juh sååååå gullig min lilla griiis;)

nu, njuter jag av en liten öl....
innan jag ska hitta sängen=)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0