det händer grejer.....

...i "brösstörp" ;)


jag tvättar...städar....plockar ved....lagar mat...bakar.....dammsuger..... och plockar ÄGG!!!!
-jo du läste rätt......

Vi har ju fått tillökning i "familjen".....=P
8 höns
& 4 ankor har flyttat in i stallet !!!
....och nu i dag flyttar en liten kviga in.....!!!!

...jag har hållit emot LÄÄÄÄNGE....
-va helt inne på att vi INTE skulle låta dessa kräk flytta in.....
men, jag va tyvärr tvungen att släppa efter till slut......;)
..... och, faktiskt.......
mysfaktorn växer....!!!;)

....det är ju faktiskt lite mysigt att va tvungen gå ut o mata dessa små liv......
pyssla, städa undan.....och plocka lite ägg =)

......till och med vovven känner för dom....
-hon följer gärna med ut o sitter o kikar.....;)

....vi bor ju nu på "landet".....
-och...på landet ska det ju finnas djur......;)
.....men, när utveklades JAG från "stadstjej" till "bonnkärring"??!!!....
-när hände detta?????!!!!!
HAHAHA......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0