NU....

är det snaaart dax att flytta;)

vi va o hämtade nyckerna till nya huset i går=D=D=D=D
-så...i kväll ska första möbler flyttas inn=D

et liiiitet problem bara....
-jag va ute på roligheter på lördag kväll, och på väg hem....fick jag för mig att hoppa& studsa lite....(dumhuvve)
-och, vipps- så vrickade Henriette vänsterfoten!!?!!!
*TUSAN*
så...i går& i dag....sitter man med foten högt...inlindat i bandage=P
*förbannat*!!!!!!!!
- nu är den inte bruten, tack o lov!!!
så detta kommer ju gå över snart....hoppas jag?!....
-för jag har ju INTE tid att sitta här o kika?!!

Här ska ju för fasiken flyttas!!!
*ARG på mig!!!!*

Kommentarer
Postat av: mlisan

Trist med foten! Men vad roligt med flytten! Lycka till! Kram

2009-01-19 @ 19:22:40
URL: http://mlisan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0