välkommen in!!!

...i vårat lilla hus=)

...jag har nu äntligen fått in lite bilder från huset;)....
-inte alls klart i rummen än(fattas gardiner i nästan alla rum osv),
men, det är ju kul att visa fram ändå??!!;)


själva HUSET(från baksidan)


sen kommer man in i hallen.....
den är väl inte mkt att ropa för.....
med den här trappan som det första man ser....=P
(men, vad är ett gammalt hus utan en gammal,ful,brant trappa?!)


köket har ni ju redan tjuvkikat på....(som är nästa rum man kommer till)
men, nu är ju alla grejjer på platts(nästan)...
om man ser bort i fraån lite skrotkartonger o så...;)
 
 

(JOO...det finns ju öppen spis i köket;)  )

Sen kommer man ut i hallen
(mot altanen på baksidan)
...den är inte alls i ordning än.....


och in i TVrummet....

 

och vidare in i mitt lilla mysrum
-som värkligen har fått "gammal"känsla.....
mitt lilla"biblotek"

(det finns en bokhylla på sista väggen....haha...
men, insåg plötsligen att jag inte hade ngt kort på denna.....haha)

återkommer med kort på övervåningen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0