Boktips#2

då man ändå va i gång;)



Roslund & Hellström - "ODJURET"

-Handlingen utspelar sig runt en pedofil mann- som värkligen förgriper sig hårdt på små barn!!
Boken skildrar maktlösheten hos polis & åklagare, beskriver fängelselivet, en papas stora kärlek till sitt enda barn, & människors i bland skrämmande sätt att värdera liv.
Här ger du dig in på en otäck, men spännande läsning- som ställer viktiga frågor!!


I mina ögon är detta en otroligt bra bok!!....
så väl beskrivet att jag nästan blir mörkrädd!!...
jag kunde inte släppa den när jag först hade öppnat den!!
-är du en stark själ, som tål otäcka detaljer..... läs denna!!!
meningen & tanken bak orden är oerhört djupa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0