Boktips!!



I nya lyan- har vi gjort i ordning ett rum som jag nu har som "biblotek"=)
...jag älskar ju att läsa- och äntligen får jag denna minidrömmen uppfylld=)


Sen vi flyttade in(och blev utan internett så länge)- har jag läst ut MASSOR med böcker!!


Sista på listan, va Harlan Cobens bok - "berätta inte för någon"

- det här va en otroligt bra bok!!....Thriller på sitt bästa i mina ögon!!....
boken handlar om dr.David Beck som mister sin fru genom en kidnappning...-TROR han;)
...han tror hon är död o begraven....och har sörjt detta hårt i åtta år,när det plötsligen dyker upp ett mail....
- ett mail som BARA hans fru kunde ha skrivit...!!
-sen får vi följa honnom in i ett livsfarlig & desperat sökande...efter sanningen& efter sin hustru!!

Detta är värkligen en bok värdt att läsa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0