*vååååår*=)

...i dag har jag värkligen känt att våren är på G!!!!=)

vaknade halv 8 i morse till strålande SOOOOL♥
-och såg droppar från taket på uthusen♥
*UNDERBAAAART*

mitt liv ändras så mkt när snön försvinner!!
-inte för det...jag tycker om vinter oxå....!!
men, allt blir så mkt lättare på våren/sommaren!!♥♥♥


-älskar synen av folk som börjar krypa ut ur sina hus och pyssla i trädgården....
...folk som ställer sig ute o tvättar bilen....
...folk som fikar på altanen....
...fok som är ute med sina hundar....
....fåglar som kvittrar utanför sovrumsfönstret....

-livet blir ngt helt annat så fort det blir lite värme i solen;)

så, i dag har jag varit ute heeela dagen(nästan)
-och det känns!!...jag är heeelt slut!!!
=P

hoppas på lika mkt vårkänsla i morgon=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0