RIP MISSAN:'(

...alltså...hur orättvist får det vara??!!!

min lilla Missan- som fick 2 härliga kattungar för 5 dagar sedan- gick bort på torsdag kväll!!!....

*förkrossad!!!*

Tydligen var det en unge till inne i magen...och på torsdag började hon krysta på nytt....
-jag gick upp vid ett på dagen(då jag hadde jobbat natt)...och hittade henne i full gång med att pressa.....

6timmar senare hade tassarna dykt upp....och missan slet hårt...och mådde inge bra!!
...åtta på kvällen, tog vi beslutet, efter genomgång med veterinär....
Missan fikk lämna oss....:'(

då hade hon JÄTTEONT!!!! ungen va död, och satt fast på väg ut.... hon fick den värken in eller ut....
-och hon va chockad- givetvis!!!...hade andningsbesvär, och i panik....
*snyft*
Antagligen fick hon likförgiftning eller nått...då den ungen som va kvar i magen va död....
...så hon fick slippa......

Nu sittr jag kvar som surogatmamma(eller vad det nu heter) för två ubersöta kattungar....
-lovade självklart Missan in i det sista att jag skulle ta hand om dom...och inte slippa dom ur synen....

så...här matar jag 5dagar gamla kattisar med mammamjölk & flaska var 3'e timme...dygnet runt...

har gett mej fan på att dom SKA leva!!!...och just nu ser det ljust ut♥♥♥

*Saknaden av min lilla-missemus är ENORM!!!!....
♥♥Vila i Frid min lilla älskling♥♥


Kommentarer
Postat av: mlisan

ush vad tråkigt :(

2009-04-26 @ 11:25:22
URL: http://mlisan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0