varför?

-är det så svårt att gå och lägga sig?!!

Här sitter jag.....och ser på klockan!!... Min älskling ska upp 04:00 till morgonen- då han ska åka till Gotland m sitt jobb. JAG har så fint lovat att jag ska hjälpa honnom upp(så han inte försover sig), och gå upp på samma gång- som lite "moralisk"stöd...typ. -Dessutom är det ju faktisk en vovve som brukar mälda sina behov ungefär vid den tiden han ska åka i väg(05:00).....

aaanyway...det logiska hade ju varit att vi båda hade varit i våran djupaste sömn nu...... och kanske redan hade sovit ett par timmar!?!...men ICKE!!!....
dom sista timmarna har vi; hängt upp gardiner i köket, tvättat kläder, vikt tvätt, han har panikstädat bilen(JO, det brukar vara rätt så stökigt i den efter att jag har använt den ngra dagar...), jag har busat med katterna.... bäge har duchat.... han har packat.... och vi har fixat i ordning "matlåda"till honnom.....
-vi jobbar tydligen bäst på natten????

....och...som sagt.... det bästa hade ju varit om vi kröp ner i sängen??!!

har nog bestämt mig för att slå ngt hårt i huvvudet på honnom nu...och dra honnom till denna sängen!!?!!

(-tror i ofs att det är lite närver for den långa åkturen han ska ha som spökar!!;)......)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh tack så jättemycket så glad jag blir :D



Hoppas ni kom i säng någon gång och att han kom iväg i tid ;)

2008-09-03 @ 09:20:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0