...va hände...

...med det "speciella" i bloggvärlden??

...jag har suttit i kväll o klickat igenom en massa bloggar(stora som små).... - och jag tycker värkligen att alla bloggar börjar se ut som varann!??!.... särskillt dom som har blivit utav dom största.... - dom är ju nästan LIKA?!...till och med designen på sidorna börjar påminna om varandra.....*hmm*
- är ju faktiskt mer spännande att hitta en NY blogg...- som fortfarande är ORÖRD!!....där dom fritt skriver om precis det som ramlar in i huvvudet på dom.....

- jag förstår ju absolut att de "stora" har massor med krav på sig.... att dom är tvungna se ut& skriva på ett visst sätt... men, ändå.... det "spännande" har ju blivit borta!?!...- jag kan nästan på förhand säga vad dessa bloggerskor har postat innan jag klickar mig in på deras sida.... - det är ju tråkigt?!!
- i bland förstår jag inte riktigt HUR dessa har klarat att bli såpass STORA som dom faktiskt har blivit??....
jag menar.... hur spännande är det egentligen att läsa om det SAMMA på alla sider??....

- nej, long live dom lite mindre bloggar!!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0