time to sleeeep.....

...jag är hemma från valpkursen=)
-gick ju lika otroligt bra som förra gången!!
blir ju hur stolt som hälst av min "lilla"buse...som tydligen lyssnar hur bra som hälst på va mamma säger!!?
(-så länge det finns godis i handen...!..hehe)


Nu, har jag precis smaskat i mig 2 rostade mackor, och en kopp te...
-och har stora planer om att krypa ner under täcket för att läsa..
läser just nu en bok om Selma Lagerlöf- riktigt,riktigt BRA!!
Den heter "Snödrottningen"- och är skriven utav Henrik Wivel...

*sen blir'e soooova*

♥♥♥god natt♥♥♥

Kommentarer
Postat av: emmelisan

åh vad spännande! Skulle också vilja läsa om Selma, kanske får ta och kolla upp den boken!

2008-09-18 @ 09:10:59
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0