*suger*

...ja, det är ju just det jag har gjort på updatering dom sista dagerna!!??
-SORRY!!!!=(

- i går va i alla fall en dag fyllt med grejer....
...va på möte med min bästavän(igen!!)- arbetsförmedlingen....!
lika produktivt som vanligt?!-NOT!!!
...skickade i väg en massa ansökningar-överallt!!!(trött jag blir på att skriva en masa gegga om mig själv?!)
- va på lite olika besök....(alltid trevligt med lite fikabesök)
...gjorde jättegod potatisgratäng!!!(-alltså... jag börjar nästan tycka det är roligt att laga mat!!??...hjääälp)
...tvättade massa kläder(forstååår INTE hur vi kan ha så fulla tvättkorgar JÄMT!!???)
....städade placet(JO, det behövs städas OFTA, då det finna WAY to many djur i huset....som INTE vet hur dom städar efter sig.....har by the way planer om att lära "Selma The Dog" att torka golven med moppen framöver.... hon har ett dreglande intresse av detta...haha)

....ja, det va nog mestadels det som hände i går?!...
-ni ser ju vilket oerhört spännande liv jag har nu mera?!!...

heh......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0