seeeeg....

har haft världens seg-dag i dag....=P
-inte så konstigt egentligen- då det har varit piss-regn heeela dagen i dag...!!

Varit hos läkaren(tagit stygnen efter dom fläckarna jag tog bort för typ 10 dagar sen eller ngt)....
....sen har my love faktisk bott i köket i dag.....- han har lagt in tomater...gjort helt underbar middag till oss....och nu- är han klar me hemgjord äpplemos=).... underbara människa=)

nuuuu...... ska jag fortsätta med att göra inget ett tag till..... innan jag ska plocka ur garderoben o packa bort sommarkläderna...(tror ju INTE att jag behöver dom på ett bra tag?!)

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

Skönt att höra eftersom att killen avskyr den. haha



Allt bra med dig?

2008-09-09 @ 05:46:29
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0