*orka*

...tvungen springa in på bolaget nu- innan dom stänger.....

får ångest med tanke på att jag måste vistas där inne i dag me....
och orka plocka ut vad jag ska ha å dricka i kväll!?!...
*usch*....- måste jag?!!!!

hehe.... nä'rå.... detta fixar du Henriette!!

-känner värkligen att jag börjar bli för gammal för detta festandet!!?!!....
men, jag kan ju inte erkänna detta vid att låta bli att ta ngt i kväll?!...hehe....
dessutom VET jag ju hur det ev skulle kännas att sitta vid matbordet i kväll- där alla andra festar...och jag inte har ngt att dricka på......=S.....
- sooo...bolaget, here I come.....=P


(jag är en svaaaag människa!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0