o lonely day=P

...vi KOM UPP när vi skulle!!!...-nästan!!!;)... tror vi stutsade ur sängen vid halv fem i morse... och min älskling åkte typ 05:05...!!.... jag stannade uppe ca 30 minuter- så Selma fick mat& gå ut på toa.... sen kröp jag ner under täcket igen, och sov tills 07:30...ungefär!!...helt omöjligt att sova längre med denna hund i huset....-mitt lilla monster;)

....har gjort lite utav varje i dag faktiskt....städat lite, handlat lite, varit på banken och på arbetsförmedlingen en snabbis..... nu planerar jag ännu en myskväll i soffan;)......

Kommentarer
Postat av: emmelisan

härligt med myskväll, ska jag nog ta mig själv också:)

2008-09-03 @ 15:51:11
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0