*love*

Vi fick en Orkide när vi gifte oss 23.06.07.....
JAG ÄLSKAR den!!!!!

Alltså....JAG kan inte med blommor.....kan typ ta död på plastblommor!!!
men, den här lilla saken- har faktisk överlevd mina fingrar..... och står nu i full blom igen....=)
-världens lättaste blomma å ha med att göra!!....
...dessutom är den ju otroligt fin=D....



Har man ändå ingen tur med dom.... finns det ju fuskblommor utav dessa åxå att köpa.....
Denna finns på Ellos för 149,-.....
heehe....
-även om jag rekomenderar en riktig....som blir mkt finare!!!

Kommentarer
Postat av: emmelisan

jag är också dålig på det där med blommor. men ett par stycken har jag lyckats hålla vid liv:)

2008-09-10 @ 13:37:31
URL: http://emmelisan.blogg.se/
Postat av: Miiicka

svarta plastorkideér är med fint ;D

det har jag i mitt fönster xD

2008-09-11 @ 14:35:01
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0