köpt blommor....

...uträttat det jag ska i dag....

-hämtat min ansökan om svensk körkort(bott FÖR länge i sverige nu...haha)
- Fikat på sunne
-Gått tur med Selma
- Kikat på ett hus vi va sugna på att hyra(meeen, nu är vi inte så sugna längre.... tror vi stanner här vi är)
- Köpt blommor till dagens 80åring(!!)- gamla människor förtjänar blommor mer än ngn annan!!!
- Inne på arbetsförmedlingen(tröttnar snart på det stället!!...och, dom på mej!!)
- OCH varit på bolaget o handlat en massa godis;)

....nu, ska jag studsa in i duchen- och göra mig i ordning....
ska ju självklart överlämna dessa blommorna "in person"- och passa på att avnjuta lite mumsig tårta=)
... innan vi hoppar vidare till nästa kalas=P

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

svenskt körkort?

Vart har du bott innan?



jag har två pyttesmå hundar på 80 kvadrat, tycker att det e lite trångt. haha

2008-09-12 @ 17:58:52
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Brunetten Sanna E

trevligt!

Norge gillar jag!

2008-09-12 @ 18:15:39
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0