klarar bara inte av det!!

...jag är VUXEN!!!(för fan snart 26!!!), och klarar fortfarande inte av att se på "läskiga"filmer när jag är ensam!!??!!
NOPE...jag får paniiik!!....
kan ju se filmen i of...men, då måste ALLA dörrar vara låsta, alla gardiner fördragna och, sen måste jag veta att jag inte behöver gå ut i mörkret igen innan jag ska lägga mig....!?!....- hur FEG får man vara egentligen?!!....*hmpf*...
det finns ju så otroligt många bra "läskiga" filmer- jag älskar ju se på dom när vi är fler!!?!!... men, är jag ensam... då får det bli oskyldiga drama filmer eller komedier!!... så är det bara...

....måste jag tillågga att jag är mörkrädd?!....

*hjälp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0