hårda tag.....

...ber om ursäkt för DÅRLIG uppdate i bloggandet under sista dygnet......
- i dag har jag inte ens visst HUR jag skriver tror jag......
och i all vissa inte haft ork att stapla mig upp från stolen framför teven....för att knäppa på datorn.....
- känner mig bättre nu....
nästan
så jag anar hopp om att jag fortfarande lever...!!?

Har varit en fuktig & hård helg nämligen.....
-och, igen måste jag bara erkänna....
Jag har nog blivit för gammal för dessa helger........!!
...är ju för fan snart 30!!!!!???*hehe*

Kommentarer
Postat av: emmelisan

känner samma, men nästa helg blir det helnyktert! då ska jag och tobbe göra massa saker som vi aldrig gör annars på helgerna, typ åka och hälsa på folk som bor längre bort och sånt:)

2008-09-22 @ 14:39:30
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0