good morning...=)

...mitt internet bråkade med mig i hela går!!!....- så jag gav helt enkelt upp... och såg på teve hela kvällen i stället...!!...
I dag- bråkar inte nätet längre
...(juhuuuu).... och jag kan njuta höstdagen här inne framför datorn;)....

sitter o ser på "drömhus" på discovery- travel&living...
ett utav mina favvo progs på morgonen..
- folk bygger sina drömhem, som dom värkligen får kämpa för....då dom hittar på så mycke konstigt...bygger hus inuti bärg& stenvägger... bygger på ställen det aldrig har varit tänkt att bygga ngt hus.... flyttar in i ladugårdar, eller i fabriker...
kul att se hur dom forändrer dessa byggnader till helt underbara hus.....
-dom har ju troligen för mkt pengar...men, who cares?!...detta är ju mysig underhållning;)

....nej, här ska kokas kaffe=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0