*dreaming of shoes*

...till alla dessa myyysiga höstkläder....behövs ju nya skor!!!!....

...så, jag har surfat runt o "dreglat "på skor- inne på Brandos, Skopunkten(MKT billigare!!), och Din sko....


♥ älskade Dr.Martens skor!!!!...jag har ALLTID älskat dessa kängor!!...och det finns INGET bättre att gå i!!!!....
-finns på Brandos...för endast(!!?????)1399,-......


♥ oxå från Brandos..... 499,-



Skopunkten 399,-.....
-jag har alltid varit avvundsjuk på "normalt långa" människor, för att dom kunna gå i höga klackar... jag har alltid känt mig "värdelös" på klackar, då jag är såpass lång(1.87), men..... har smygit in ett par i min skogarderob det senaste året...o shit- det är ju snyggt som tusan!!;)... tror nog det blir ett par till i höst;)



Brandos, även dessa.... Kostar 649,-..... - snygga stövlar är det i af;)

Kommentarer
Postat av: emmelisan

Tobbe är också på jakt efter dr martens:) han hade det när han var yngre och vill ha det igen:)

2008-09-03 @ 20:06:30
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0