Bloggfavvos....(del 1)

..känner för att dela med mig av min lista på bloggar som jag läser- MINST en gång per dag!!!!
Måste nog dela upp den i flera delar...annars tröttnar ni på mig;)....


LILY♥     - Fastnade i den här bloggen rätt så snabbt egentligen- vet inte riktigt varför?! Men, tjejen är otroligt söt, hon ger MASSOR med bra tips, och skriver otroligt bra!!! Synd att vissa har haft henne som "hackkyckling" sista tiden- men, hon har tydligen repat sig- och är tillbaka för fullt=D... *underbar*

emmelisan♥   - Den här tjejen kan underhållning!!... Skriver om allt- kärlek,musik(MASSA bra musiktips här!!),vänner, jobb osv- dessutom bor vi nästan grannar!!- så jag tycker det är hur kul som hälst att vi fortfarande följer varann via bloggvärlden!!;).. Jag fastnade från första inlägget i denna blogg...och kommer nog hänga med till det sista!!=)
*underbar#2*

Wysteriia♥     - Här är åxå en blogg jag följt i evigheter!!... Hon här växt hur mkt som hälst i sitt skrivande upp genom tiden(tycker jag absolut!!!)- och med detta dragit med sig läsare!!.... Jag tror hon kan hamna högt på listorna vilken dag som hälst!!- i mina ögon är hon bättre än Kenza, Engla & Kissie i af!!!- skriver jättebra!
Massor med bra tips, Tv, Jobb och underbara modellbilder!!!... *underbar#3*

Lisa♥        - HÄR snackar vi humor!!!... sällan jag hittar bloggar som får mig att skratta bara via ORD(vanliga, vardagsord!!)- men, denna tjejen KAN!!! .....*crazy*

Gynning♥     - Alltså...jag va såld, från första ordet hon skrev i sin blogg!!!

Sannorna♥   - Den här är nyupptäckt från min sida. Men, shit som jag har fastnat!!... Lite annorlunda med två tjejer som bloggar. Och jag älskar dom!!!... dom är dessutom väldigt duktiga på att SVARA på kommentarer!=)
Massor med bra tips, frågor, utmaningar, mode, och vardagsberättelser!!... Jag är ju beroende!!*underbara#4*

Anna Kubel♥  - Detta är ju en riktig modeblogg!!..... mängder med bra modetips. Dessutom en massa bra bilder & vardagsuppdateringar!!

LINN♥      - här är åxå en modeblogg. Massor med bra länkar till fina shoppinggrejer. Mängder med bra bilder & modenyheter. Dessutom är ju tjejen stencool!!=)


Har ni ngra andra favoriter som jag behöver upptäcka?!....
jag älskar att upptäcka nya, spännande bloggar!!!

Tipsa mig????!!!

Kommentarer
Postat av: emmelisan

tack så mycket:)

2008-09-16 @ 17:23:35
URL: http://emmelisan.blogg.se/
Postat av: Mia Chaos

Min, m i n, MIN! :D

2008-09-17 @ 15:42:21
URL: http://myplaceincyberspace.wordpress.com/
Postat av: Wysteriia

Men så sött du skriver om mig :D TACK så jättemycket :D superglad

2008-09-19 @ 23:49:09
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0