beställa? eller inte beställa?

...detta är den stora frågan i DAG.....!!!...*heh*

- vi har en stooor dubbelsäng i vårat sovrum, som jag är helt kär i!!.... sängen är det bästa som finns!!
- i denna stooora sängen... har vi ett stoooort dubbeltäcke& 4 goooa kuddar...
...nu har jag bestämt mig för att innhandla nytt påslakan till detta täcket...... men...vilket?!... det finns OTROLIGT många fina på ellos.....

och jag har ju fastnat för ALLA.... men, just nu står det mellan DESSA  två.....



Dom kostar ungefär det samma(eftersom jag får 40% rabatt på valfri vara är egentligen det svart/vita liiite billigare)....
*hmmm*.... kanske man ska trycka hem båda två.......kanske?!....


Kommentarer
Postat av: emmelisan

åh båda var ju jättefina på olika sätt! den rosa var ju görromantisk och den andra var mer stilren:)

2008-09-02 @ 16:06:03
URL: http://emmelisan.blogg.se/
Postat av: morot

ta båda x) eller rosorna ^^ <3

2008-09-02 @ 16:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0