Utmaning - 7 saker om mig!

blev utmanad av Emmelisan att berätta 7 sannnigar om mig...

- Jag biter naglar-
så innåt skogen!!... helt otroligt att jag aldrig kan sluta med detta?!
- Jag röker som ett ånglok....=(..kan häller aldrig tänka mig att sluta?!...*illa*
- Jag "pillar" på mina strumpor....=S... förstör alla sömmar& trådar som finns i dom....tyvärr....
- Jag kan inte leva utan mina djur!!...älskar mina vovvar& katter!!.. det är ju mina bäbissar
                     - Jag har en familj som är mkt knepig...och är därför otroligt rädd för att bli lika knepig själv!!?!!... -historien är FÖR konstig för att andra ska kunda tro mig....men, knepigt,mystiskt& riktigt ruskigt är det i af=S
-Jag är beroende utav topps......!! väldigt!!!
- Jag är livrädd för navlar & Älgar

haha....utmaningar är KUL;)

...men, då dom flästa bloggar jag läser, redan har blivit utmanade..... utmanar jag DIG som läser detta;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0