ni är underbaraaa=)

...för att ni är inne och läser- ÄVEN om jag inte är riktigt med....=P

...nått jag ber om ursäkt för....
-min dator har blivit småkänpp...
och jag misstäker virus!!!
*security check kommer upp varje minut på min skärm.....*
....!!!!bajs!!!!!!!...

men, detta är ju lösbart....
-lånar dator nu!!!

har haft underbara dagar på sistonde,,,
.OCH...jag har kanske skaffat nytt jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*lyckliiig*

sen har jag insett vissa saker...
-och börjat tänka om mitt liv,,,,!!
-jag ÄR värkligen lycklig med det jag fixat så långt....!!
*you ARE my heaven!!!*


nuuuu....ska här sovas....!!'förhoppningsvis har jag hjälp med min dator i morgon.....?!
tills dess....

sova gott alla....
.och ta hand om varandra♥♥♥
- du lever bara EN gång!!!!=)

Kommentarer
Postat av: emmelisan

vart är det nya jobbet?

2008-11-16 @ 01:20:34
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0