home again =)

,...vilken LÅNG dag det har varit!!

men, vilka otroliga fynd jag har gjort!!=)
-matta till nya huset♥
-nya, super fina blomkrukor, som kommer passa utmärkt i nya vardagsrummet=)♥
-en hel låda full i nya väskor från HM=)♥
- Tacosätt!!... massa skålar och fat spec till taccokvällar♥
-massor med blockljus
- Fina ljuslyktor
-massor med köksgrejer
-och en hög med nya julgrejer...adväntsstaker, ljusslingor, tomtar och mysiga lyktor.♥

...och betalade ungefär 200,- för allt!!....=)
gissa om jag är helnöjd♥

....Nu är jag helt slut....
-och ska stupa i sängen!!
*längtar*
...ska bara få i mig en kopp te först....=)

Kommentarer
Postat av: emmelisan

vad roligt med fynd>!!

2008-11-07 @ 15:45:11
URL: http://emmelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0