hemma...

nu är jag hemma!!
-efter en JÄTTEmysig kväll!!!♥


mötte upp på Sundsbergs gård i Sunne vid sju...
för att avnjuta en finare middag med Lions i Sunne!!
-jo, jag vet.... alla tror Lions handlar om en massa gubbar...
men, shit vilka underbara människor!!!
jag har haft hur roligt som hälst i kväll!!=)
-dässutom gör ju dessa människor en hel massa otroligt bra saker för sunnes samhälle..
och inte minst- världens barn!!!♥♥♥

aaanyway...
-NU ska här sovas!!!

i morgon åker tjejen till Norge en snabbis...
ska passa mina morföräldrars djur....
-då dom själva ska på kalas=)


sen, blir det att partaya i Charlottenberg hos underbara människor♥
- i fall jag inte hinner blogga i morgon,
önskar jag er alla en underbar helg♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sanna E

hur länge ska du vara i Norge?

2008-11-11 @ 13:01:12
URL: http://sannae.blogg.se/
Postat av: Sanna E

ååh neeeej. Magsjuka är rena döden!

2008-11-11 @ 14:24:51
URL: http://sannae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0