julpynt& bak=)

....
Har alltid varit motståndare till att julpynta innan 23.december.....!!!
endast adventspynt som har fått platsa i mitt hus innan jul.....!!

meeen... i år........
har jag kommit på liiite andra tankar.....=P..
Julen blir ju väldigt kort om man bara tar fram den från 23dec...till helgen efter nyår?!!!
-och julen ÄR ju väldig mysig?!!!

....så...jag har "smygpyntat" lite smått genom hela december i år;)
*hihii*
...alla adventsgrejer är ju självklart framme...
-staker i fönstren,
stjärnor i två fönster... l
jusstaken på bordet,
och glöggskålen med dom söta små kopparna=)


...senaste dagerna har jag smygit fram en liten julduk....
-smygit in små röda rosetter i alla mina gröna blommor;)
-hängt upp appelsiner fullproppade med nejlikor(luktar goooootttt)
-julmusiken har fått flytta in i datorn....
och......
I dag fick första tomtefamiljen flytta ur sin kartong i garderoben-
och upp på bordet....!!

på fredag gjorde jag lussebullar...*mumma*
och i kväll fick det bli saffransmuffins....*mumms*

(lånad bild)

det är MYSIGT m JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0