i'm still alive;)

...vet det har varit dött här ¨på sistonde.....
-men, jag lovar att jag lever...och mår bra!!=)

har bara varit fullt upp senaste tiden....
-plus att saknaden av Fredrika har tappat mig en del på inspirasjon.....

...men, konstigt nog....
även om det fortfarande gör ont efter hennes bortgång....
och jag saknar henne heeela tiden...
-vänjer man sig otroligt snabbt vid att hon är borta....:'(


...nu....
är det faktiskt fullt upp på jobb fronten...=)
...jobbade på tisdag kväll....
ska jobba i natt.....(börjar nu vid 21)
...och ska jobba i morgon kväll=D
...HOPPAS helgen blir fylld av jobbande oxå?!


...i af...I am ALIVE=)

....kommer starkare tillbaka i morgon eller på lördag........
-har en del utmaningar att ta tag i....
och inte minst....
en *blogaward*...!!!!!=)
som snällaste "Mlisan" har skickat till miiiig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by cristelles.blogg.se

RSS 2.0